Sunday, November 21, 2010

Cerita Lucah

cerita dewasa

Cerita Dewasa

Apa itu? Ditanyakan Marcela untuk Trevor menunjuk pada tonjolan di celana.

“Itu urusanmu … Aku tidak bisa menahannya,! Itu reaksi Pavlov ketika anda di sebelah saya berbicara seperti ini,” jawab seorang Trevor malu dengan suara lirih. Sejak boarding penerbangan ke Laos, pasangan itu mempunyai salah satu ‘pertukaran idea-idea’ mereka biasa, kali ini, diam-diam telah membincangkan kedudukan seks yang berbeza.

“Suatu hari, saya akan membuat perniagaan saya,” janji Marcela saat mereka dihubungkan tangan. Mereka telah bersama begitu lama, dan keduanya berada di dua puluhan akhir mereka, tetapi keduanya masih perawan. Walaupun mereka tidak bersalah, masing-masing diberkati dengan fikiran kotor dan, dalam beberapa bulan sementara perjalanan, mereka akan menjadi benar-benar selesa membincangkan apa saja sensual. Selalu panjang lebar tahu malu, dan selalu dalam graf, detail yang hidup.

Kedua-duanya tahu bahawa mereka berada di jalan yang tak dapat dielakkan untuk bercinta, untuk menjadi masing-masing terlebih dahulu. Namun, kedua-dua senang untuk menunda consummating pujian mereka, kerana mereka menikmati memanjakan diri dengan lambat, menyeksa menyembah satu sama lain masih muda, badan tersentuh – itu adalah foreplay terpanjang di dunia, antara yang paling keras kepala di dunia, dara sabar dan kotor-minded.

Perbualan mereka pindah ke pelajaran bahasa sehari-hari mereka. Trevor mengulangi, “Pieścić, Masáž, lizać, przytulić.”

“Benar, baik dilakukan, anda belajar – mencumbu, urut, menjilat dan berpelukan!” Perkataan Marcela.

“Ok, mengajari saya beberapa lagi.” Trevor berkeras pelajaran sehari-hari Poland, tahu komunikasi yang merupakan hal terpenting ketika mereka menjadi sedekat mereka.

Cerita Dewasa

Cerita Dewasa

“Bagaimana dengan ‘zwierzęcy seks’?”

“Apa itu?” tanya Trevor.

“Seks Haiwan-seperti Atau anda boleh belajar sesuatu yang nakal seperti ‘Weź mnie tu i teraz’, yang bererti! ‘Memiliki aku di sini sekarang!” “Dia cuba mengatakan itu kembali, yang tampaknya untuk menghibur gadis itu, tapi mungkin akan mengambil beberapa hari sebelum dia boleh mengatakan itu lancar.

Seperti bersandar Trevor bawah untuk menyelundup bungkus sehari di bawah kerusi, ia menangkap sebuah fragrance jelas dan akrab.

“Hei … Sepertinya aku bukan satu-satunya bersemangat,” katanya, seperti Marcela pergi merah cerah, tidak dapat menyembunyikan kenyataan bahawa perbahasan mereka sebelum itu telah meninggalkan dia basah kuyup antara kedua-dua kakinya. Itu tidak membantu bahawa dia memakai salah satu nya kecil rok, yang – dengan persetujuan pasangannya – dia telah memilih untuk penerbangan malam hari. Trevor gembira dibiarkan selera mode Marcela mendedahkan, dan ia mengambil kesenangan dalam perhatian dan menatap dia memprovokasi memaparkan nakal nya, mekar belahan, dan gaun sering pornographically pendek. Tidak ada yang akan meneka bahawa gadis provokatif adalah sebagai murni seperti salji. Ada alasan lain tak terucapkan untuk pilihan menarik dia peti – pasangan mempunyai perjanjian yang mendasari jangka panjang tentang akhirnya melibatkan gadis lain dalam menyenangkan mereka. Tidak tahu bila dan bagaimana peluang ini akan datang, mungkin akan menjadi teman dekat tetapi juga penting untuk selalu isyarat bahawa mereka sangat berfikiran terbuka dan moden – pasangan – meskipun diam-diam anak dara.

Kedua-dua sekarang sakit untuk mendapatkan bantuan. Biasanya, ini akan menjadi baik waktu maupun tempat, tetapi mereka memiliki misi khusus selama perjalanan sepanjang tahun mereka dunia, sebuah perjalanan yang melihat mereka juga memulakan perjalanan-batin, yang melihat mereka jatuh tak berdaya dan putus asa dalam cinta. projek mereka, sebagaimana disepakati sebelum mereka berangkat, adalah untuk melakukan tindakan sensual sebagai tempat-tempat baru dan indah sebanyak mungkin. Sudah, mereka dihormati dan melahap tubuh masing-masing selama berjam-jam-end on-dalam khemah di hutan Thailand terpencil, di sebuah kereta tidur semalam di balik tirai pada dikemas kereta di Vietnam dan pagi-pagi di laut yang biru jernih off Malaysia timur pantai. Mereka punya rencana besar bagi tujuan mereka di India dan Amerika Selatan dan mempunyai beberapa landmark dan kesulitan-keputusan dalam fikiran sudah. Walaupun mereka sudah datang dekat, mereka tak pernah tertangkap. kegiatan spontan mereka sedikit sering dicampur dengan percintaan ghairah atau kadang-kadang – dalam situasi yang mendesak di mana waktu adalah musuh – didominasi oleh nafsu. Mereka juga membincangkan logistik bagaimana mereka akan mendapatkan begitu saja di dalam pesawat terbang, dan – tanpa perbincangan dahulu – sengaja memilih kerusi di bahagian belakang dekat bilik mandi.

Dia melontarkan senyum berdosa dan mengundang padanya. Dia telah datang untuk belajar makna ungkapan ini menuntut, dan mencair sebagai pandangan mata jahat dan lesung lembut – paparan ini berbicara seribu kata. tanda dagangan tersebut dibingkai lesung menakjubkan tersenyum padanya. Gadis ini terlalu cantik untuk dia, dia berfikir …

“Ok, dalam beberapa minit, perlahan-lahan bangkit dan berjalan ke bilik mandi. Lakukan ini ketika para kru tidak mencari … anda perlu menunggu … aku akan mengetuk pelan tak lama selepas itu … Mengerti?”

“Ya, Pak!” dia menjawab dalam loghat menarik dia, “anda sebaiknya bergabung dengan saya, saya tidak boleh menunggu lebih lama lagi.”

Mereka duduk dalam diam. seluar nya menjadi semakin basah kuyup dan hati berdebar dengan menjangkakan, sakit pus direndam nya telah terbiasa untuk mencari penangguhan hukuman sesuai permintaan. Sementara itu, ia tumbuh lebih keras; praktikal meletup keluar dari seluarnya, dan pecah menjadi keringat dingin akrab kekecewaan dan keinginan ditekan. zakar-Nya berdiri untuk perhatian dan berirama berdenyut, memohon untuk menerbitkan, garis yang jelas terlihat melalui pakaiannya. Keduanya kini terlibat dalam sebuah panggilan tak terbendung – tugas tdk bermoral didorong oleh kelaparan membakar, menuntut rasa bersalah dan kerinduan penuh nafsu yang menyakitkan satu sama lain. Tidak ada jalan kembali, tidak berada di kawalan.

Dia memilih saat-saat, dan gugup tetapi sengaja berjalan ke bilik mandi. Banyak penumpang lain tertidur dan banyak awak telah bersara ke depan pesawat. Trevor masa kira-kira satu minit – satu minit, jauh menyakitkan – sebelum menyusun semula ereksinya dan bangkit untuk bergabung dengan temannya. Sebagai Marcela diam-diam membuka pintu dari dalam, ia terkagum-kagum saat melihat bahawa dia sudah membuka kancing bajunya, tanpa malu-malu melepaskan penuh, payudara kecokelatan sempurna.

“Kau menjadi sangat percaya diri akhir-akhir ini Marcelacat Teman-temanku keluar untuk bermain sudah, saya lihat!” Ia bercanda, melihat bagaimana kain itu tertangkap di putingnya kaku.

“Hei … Kamu lebih baik diam dan berlutut,” perintah dia memiliki memposisikan diri pada permukaan sebelah wastafel. aroma nya sekarang berlama-lama tebal di udara ruangan kecil sebagai Trevor tenggelam hormat dan tegas ke lantai. Menghadapi berlutut di perkhidmatan yang rendah hati, letupan segar mengalahkan dia dan ia dengan perlahan, rela membuka kakinya. bau yang unik adalah bau cinta, dari kewanitaan, kehidupan itu sendiri – Trevor mustahil kecanduan aroma manis-nya, halus.

Dengan kasih karunia dan tujuan, ia dibuang dan diperiksa seluar dalamnya, “Tuhan … Mereka benar-benar basah kuyup Marcela … Dengar, aku takut aku akan harus terus untuk sekarang ini. Oh”

Dia tidak menanggapi, dia hanya memperkenalkan diri kepadanya, dan lampu neon mendedahkan betapa jenuh vagina lama-reserved telah menjadi. Erat-erat, menarik bibir, yang dia bekerja keras untuk menjaga dicukur bersih dan halus mulus, berkilau di bawah cahaya buatan, iklan kesediaan nya. Sebuah garis, tipis sensitif dibuat dari rambut dibentuk jejak untuk membimbingnya selatan ke yang tidak diketahui, merah pink. Ini meniup fikirannya bahawa seorang gadis cadangan munafik seperti itu dan tidak bersalah akan selalu membawa kondom, dan sangat hati-hati menjaga rambutnya di bawah … Sama seperti Trevor masuk untuk mula bekerja pada gundukan itu bersinar, tiba-tiba ia menariknya oleh rambut – dengan kekuatan mencintai – bertemu mata-ke-mata.

“Tunggu sebentar, Sir …” bisiknya.

Dia diberikan padanya lembut, ciuman lembut – nyaris menyentuh bibirnya dengan nya. Menggoda lagi, ia disikat sekali lagi lembut di mulutnya, lidah mereka untuk pertemuan kedua, sebelum pindah ke leher dan telinganya. Bertanya-tanya apa lidah ini akan merasa seperti di dalam dirinya, ia berhenti dia …

“Kataku, hanya sebentar – ini tidak adil – aku perlu melihat apa yang berlaku di sana.” dia menuntut, sambil menatap tonjolan bengkak di pangkal pahanya – Trevor cukup terlihat pada tiang penuh. “Ini sangat jelas apabila anda mengenakan seluar panjang mereka, bagaimana kau berdiri?” Sebelum ia bisa menjawab, ia menyelam dalam untuk ciuman lain – kali ini lebih kuat dan sengaja satu, sama seperti dia mengajar dia – sementara tangannya bekerja dengan cara mereka perlahan selatan. Mereka tiba di tonjolan di celana tipis dan ia menarik mereka turun dengan semangat, hanya untuk zakar untuk bangkit kembali sampai ke dadanya …

“Little Trevor! Wow … Pragnę cie … Serius, saya tidak tahu bagaimana aku akan mengambil semua ini, itu akan menyakiti begitu banyak” kata Marcela, terpaku pada panjang dan ketebalan. Dia mengatakan hal ini, dan berarti itu – dengan kejutan asli – setiap kali ia melihatnya terkena. Apa yang akan dia lakukan, ketika saatnya tiba? Ia selalu tersanjung oleh bagaimana ‘kagum’ Marcela, tapi dia juga tulus bimbang tentang consummating cinta mereka. saiz-Nya tidak perhatian – itu sesak itu tak dapat dielakkan. Ketika tindakan terkini akhirnya datang – ia tidak akan ingin menimbulkan rasa sakit malaikat-Nya – ini akan perlu dilakukan dengan cinta, kelembutan, kesabaran dan hati-hati.

Ujung rouge dalam kepala bengkak ‘Little Trevor juga berkilau di bawah lampu sorot, bersedia untuk penglibatan. Dia masih mengenal teman baru dan lembut melayari aci hangat dengan dua jari, kelancaran syarikat hanya terganggu oleh vena berdenyut samar-samar dan tak terkawal, berkedut bersemangat. Hal ini menanggapi sentuhan sedikit, langsung penebalan selama beberapa saat bunga dipaparkan untuk itu. Dia menyeringai dan tangannya dengan cepat menarik – Trevor dihembuskan dengan kekalahan tunduk.

“Agh Kau seperti seorang perempuan cabul,!” Katanya.

“DOWN” teriak dia, lupa di mana dia, memaksa kepalanya ke kakinya.

Ia menghulurkan tangan, meletakkan ibu jari keras ke mulut tertutup-nya, “Hei Kamu lebih baik baik -!! Tidak berteriak … atau tidak ada permainan” Dengan panjang keras masih menderita, ada unsur keras marah asal dalam jawapannya – dan dengan demikian ia kemudian mula bekerja menyalurkan kekecewaan ke dalam kenikmatan kekasihnya.

Marcela buru-buru menarik gaun pendek tubuhnya untuk membiarkan dia penuh tanpa halangan akses, matanya penuh dengan harapan dan pus halus murni dia memohon untuk segera ganti rugi. Walaupun semangat dan rasa kewajipan untuk memuaskan dahaganya, Trevor menggoda, nakal, ringan masuk disikat licin nya dengan hidungnya, dan kemudian menarik diri. Menopang satu kaki di atas bahunya dan yang lainnya di dinding seberang, dia mencium bahagian bawah lutut dan – dengan menyeksa perhatian terhadap detail, memetakan jalan bersama kakinya dengan lidahnya sampai ke kehangatan dia dilarang. Sepanjang jalan dia sering berhenti dan menghirup, menilai aroma menguatkan, dan ringan meninggalkan jejak ciuman lembut apabila ia akhirnya masuk dalam basah memikat nya. Lidahnya bekerja sihir, menjilat jauh hambatan dan dia beringsut dan menggeliat di permukaan. Dia berkali-kali bermain menyeksa nya – mungkin dia pantas cubaan ini untuk bantahan sebelumnya dia? Dengan refleks dia mendorong kepalanya di antara kakinya, unapologetically membenamkan wajahnya di vagina basah nya – “. Chce cie głęboko mieć w środku” Dia tidak perlu memahami kata-kata untuk mengetahui apa yang diperlukan.

Dia akhirnya memanjakan keinginannya dan mula bekerja, halus dan samar-samar menjilat pada vagina halus, berkilau – menyebar terbuka dengan cinta dan meneruskan dengan stamina. Apa hak istimewa untuk memenuhi ini pus, kelaparan tidak bersalah. Marcela sengaja dipancarkan panjang, lembut mengerang – ini hanya orang keempat kalinya telah melakukan kenalan dengan pembukaannya dijaga ketat. Jadi banyak gadis, anak laki-laki, lelaki dan wanita telah bernafsu setelah dia, cuba untuk merayu dia atau mabuk mempunyai cara mereka dengan dia, tapi selama bertahun-tahun ia terus menerus menolak arogansi dan presumptuousness. Dia adalah fantasi tak terjangkau untuk semua kecuali satu orang. Namun, bahkan sekarang dia merasa overexposed, bersalah dan sedar diri tapi pasangan ini bekerja sama untuk mengatasi alami mereka, ketakutan lama. Sambungan mereka begitu kuat bahawa mereka juga mampu menilai perasaan masing-masing, keperluan dan keprihatinan bahkan tanpa berkomunikasi secara lisan. Membuka satu sama lain – secara harfiah dan kiasan – telah menjadi pengalaman yang indah, swasta dan memenuhi, diselingi dengan ekstasi fizikal ekstrem dan keintiman emosional yang dalam. Bagaimana mungkin dia pernah menyakiti gadis yang membolehkan dia – di atas semua orang lain – kehormatan mencicipi peribadinya, nektar krim? Marcela sering berbicara tentang fantasi cum-mencicipi sendiri setelah membaca tentang bagaimana tindakan mencicipi madu seorang lelaki kaya dan tebal adalah sebuah ikatan, indah dan pengalaman mencerahkan. Sayangnya untuk dia, akan beberapa waktu sebelum Trevor akan memanjakan fantasinya lama, dan saluran pita beludru putih dari air mani hangat ke tenggorokannya, akhirnya pendinginan haus rasa ingin tahu nya.

Dia lazat; Trevor mempunyai kegemaran langsung – atau lebih tepatnya, kelemahan – untuk rasa lazat-nya. Dari saat pertama ia diberikan kepadanya kenalan, ia telah memuja rasa lazat-nya. Dia terus menjilat, filem dan menggoda masuk nya, sesekali merendam lidahnya ke dalam dirinya sebagai kakinya menggeliat dengan gembira. tangan kirinya menghulurkan tangan dan menekan keras lagi ke bibir bawahnya, sambil menghisap jari telunjuknya dengan intensitas yang tiba-tiba. Trevor kemudian membelai tanpa cacat, wajahnya cantik dan leher sebagai mulutnya secara berperingkat mempercepatkan langkah pada vagina lembut. Tangan lain meraih nya tegak puting dan dengan lembut tweak mereka, beratnya sampai kepenuhan murah hati-nya anda cari payudara. Walaupun tampaknya di luar kawalan, ia berhati-hati untuk tidak masuk nya dengan jari-jarinya atau pers di terlalu keras dengan lidahnya – itu penting, setelah bertahun-tahun, bahawa dia harus tetap perawan, jadi mereka secara naluriah menyedari dan berhati-hati untuk tidak melaksanakan terlalu banyak tekanan atau apa masukkan lebih mengganggu daripada lidah. pus lebih berharga-nya halus, wilayah suci yang diperlukan hormat dan kelembutan. Marcela bahkan menahan diri dari menggunakan jari sendiri atau mainan seks pada dirinya sendiri, obsesif menjaga kesucian dirinya untuk kekasih masa depannya … Tidak ada akses untuk mainan, tidak ada jari-jari, pasti ada lelaki – entry dilarang keras untuk semua untuk saat ini. Dalam tebal erotis melamun, ia kadang-kadang menggunakan kepala pancuran untuk mengurangkan segala rasa lapar, tiba-tiba terbakar tapi – seperti pantang Trevor jangka panjang – dia akan berhenti singkat pernah memberikan dirinya kepuasan penuh dan akhir. Daripada manically fucking dalam beberapa hari pertama, mereka sepakat tentang pakatan kesabaran dan kemurnian lama – akan ini disiplin dan penyangkalan diri yang akan melakukan keajaiban bagi kreativiti seksual mereka.

Dia mulai mengelilinginya klitorisnya, dengan rahmat, kasih sayang dan irama – tangan Marcela sudah terkunci ke kepalanya, lembut membimbing langkahnya dan tekanan. Ini adalah hal yang indah untuk belajar bersama dan Trevor berhati-hati untuk menghafal reaksi dan kesan dari masing-masing eksperimen, masing-masing memelihara stroke nya. Sebuah tekanan sedikit lebih di sini, sedikit lebih lembut di sana, lalu lebih keras dan lebih cepat, lebih dalam dan lambat. keinginan nya halus dan isyarat kecil pada otot intim, kakinya, tangan, denyut nadinya dan melalui dia tanpa sedar mengerang dan merintih – semua penggunaan membantu berseni membimbingnya untuk memaksimumkan kegembiraan dan mengawal masa orkestra crescendo api-nya.

Dia kemudian dengan cepat turun menjadi negara, hiruk pikuk gembira – pusing trans-seperti – itu bermula, dan lebih cepat dari biasanya, mungkin kerana lokasi dan mungkin kerana mereka sedar mereka sudah dikunci di dalam bilik mandi selama lebih dari 15 minit . Malangnya ini bukan masa untuk menarik keluar yang tak dapat dielakkan – akan lebih baik untuk membolehkan alam untuk mengambil kursus, untuk menyerahkan kepada cambukan-cambukan kekerasan dan tak dapat dielakkan dari klimaks mendedah nya. tangan Trevor panik menjelajahi bahagian atas tubuhnya sebagai lidahnya mengecam, dicambuk dan membelai vagina meletus dan bergetar, clit syarikat – semua dengan pelbagai tempo dan gaya. “Chce untuk caly czas robic Trevor” dia merengek … ”

Ia menangkap matanya, bertanya apa yang baru saja mengatakan … “Saya berkata, ‘mana anak ini belajar trik kotor’?”

Dia melanjutkan, menguatkan dirinya untuk salah satu orgasmenya biasanya ganas dan kuat – itu adalah tahun Marcela langka tentang kekecewaan menemukan outlet dan begitu semangat dan kemarahan puncak dia datang tidak mengejutkan. Namun, Trevor sering terkejut dengan apa yang pasangannya mampu dan pencerobohan badai mencintai dia dipamerkan – mungkin itu berkaitan dengan fakta bahawa, ketika dia orgasmed, ia sekaligus menekan keinginan yang melekat merasa dirinya di dalam dirinya.

“Ap-apa pun yang baru saja anda lakukan, melakukannya lagi” ia memerintahkan, kembali dan mendalam dalam meriah rohani. Pada akhir tahap ini, ia telah belajar dari pengalaman pahit untuk segera mematuhi dan klik.

Panik tangan mencakar rambutnya, kakinya menjepit di atas kepalanya angguk, memancar nya, bengkak pus tersentak liar, seluruh tubuhnya gementar, berpeluh dan menggigil dengan tak terkatakan, sukacita yang baru ditemui. Hatinya berpacu, napasnya dipercepat, dia berjaya grit giginya untuk mengelakkan berteriak histeris dari melarikan diri. Secara naluriah menyodorkan dan grinding pada wajahnya di sinkronisitas, Marcela menderita kejang bergetar dan gelombang panjang bergelombang mengalami ketegangan-leleh bantuan beriak sepanjang turun keberadaannya. Indah ini penyiksaan. Ini lapar sensual azab. Dibanjiri dengan kesenangan, pus direndam nya mulai mengepalkan kacau nya, intuitif berusaha untuk mengantarkan zakar hantu yang belum semua. Dia telah membaca tentang bagaimana perempuan secara automatik menegang seperti ini untuk menjepit ke laki-laki mereka di saat-saat kritis, dan sebagai Trevor menolaknya melewati batas, imajinasinya bersemangat dengan lampu gambar yang penuh ghairah tertusuk di atas dia. Rasa ingin tahu dan keinginan yang menggelegar ke seluruh tubuhnya dalam gelombang menyengat, sepertinya beberapa minit terakhir, Trevor berusaha mantap saat dia hampir roboh dengan kegembiraan dibebaskan – tetapi dia tidak berhenti.

Marcela tidak bisa menahan jeritan, mendorong sebuah ketukan mendadak di pintu – di luar ada orang yang bertanya apakah semuanya ok.

“Dia .. eh … hanya merasa sakit sedikit, kami akan .. kita akan keluar sebentar lagi!.” tergagap sebuah Trevor sangat bingung. Mereka berdiri dan memeluk bersama-sama, gementar dan termengah-mengah, zakar berkedut dan baku nya, tender vagina berdenyut dalam gema ekstasi tersebut.

“Sayang, kau ok?” Trevor bertanya dengan penggera tulus, kerana ia tampak goyah di kakinya dan sedikit mengigau.

“Yeah … aku, hanya … hey … Terima kasih” dia tergagap, melihat apresiasi ke matanya, memegang kepalanya, tahu bahawa dia tidak punya waktu untuk membalas budi.

“Hei, aku bilang kau tak pernah berterima kasih kepada saya” dia berbisik, “ini kehormatan saya dan tugas – tidak terima yous.” Dia memeluknya dan menyeka ke bawah dengan beberapa rangkaian, terkejut melihat seberapa jauh basah nya mengalir sungai-seperti bawah kakinya.

“Ini neraka yang menunjukkan bila anda datang, saya Marcela kitten, itu seperti kau kerasukan” katanya. Dia merasa masih berkecamuk keras-on untuk menekan ke kakinya mengemis pengakuan dan memberikan tepuk simpatik, menjanjikan ‘masa’ beberapa menyenangkan.

Setelah buru-buru berpakaian dan dengan Marcela masih berjalan gelisah, mereka muncul, berpeluh dan memerah dari bilik mandi. Tersandung, kaki goyah, seorang nyonya penerbangan yang menarik, yang – untungnya – tampak lebih peduli dari curiga, bertanya untuk juga keberadaannya. Trevor tahu bahawa wanita ini, pendek Malaysia anggun hanya jenis wanita yang Marcela akan tertarik.

Marcela tampak bahagian – dia pucat dan bisa saja tidak sihat telah cukup mudah, dia marah, “mam na sobie nie majteczek Maaf ….” Trevor punya idea apa artinya ini – temannya jelas masih sedikit terlibat – tetapi ia diterjemahkan kepada petugas saat ia ‘merasa ok’, dan telah ‘sakit penerbangan’ sedikit.

Mereka kembali duduk. Trevor tenggelam dalam kehairanan dan kekaguman dari kenakalan gadis-nya, dan, baru yang kuat, kepercayaan feminin ia bersama-sama dengan dia. Bersatu dalam menghormati dan menghargai satu sama lain, mereka duduk dengan tenang, berjemur dalam persatuan mereka dan kemampuan untuk meletakkan idea menjadi tindakan, dan merenungkan bab lain baru dalam perjalanan penemuan. Ini adalah pekerjaan dilakukan dengan baik … Saat mereka melihat penumpang lain pergi ke bilik mandi, dalam pandangan bersalah cepat mereka masing-masing menyatakan bimbang bahawa mereka telah tidak dibersihkan dengan betul, atau bahawa bau khas dari semangat bertahan deras di udara padat. Sebahagian dari mereka tidak peduli, kerana mereka berdua rencana peribadi yang dibuat untuk cabaran selanjutnya – mungkin sebuah muzium berdebu? Lif? Yang cukup – Pantai – atau sibuk?

Atau mungkin, kerana mereka bermata awak penerbangan, sebuah petualangan lebih spontan ?

Cerita Dewasa

Cerita Dewasa

No comments:

Post a Comment

 
coompax-digital magazine